Επισκευή Αερομοντελου μέρος 2ο

 

 

Διαλέγουμε ότι κομμάτια μπαλσα έχουμε 4 χιλιοστων

 και τα συνδυάζουμε μαζί….  

 

 

…….και τα κολλάμε με κιανοακριλικη κόλα

 

 

Bάζουμε επάνω το πατρον……

 

 

Σημαδεύουμε…..

 

 

και κόβουμε  δυο κομμάτια

 

 

Τα πιάνουμε μαζί με μανταλάκια και τα

λειαίνουμε με γυαλόχαρτο να γίνουν

στρωτά και ιδία

 

 

 

 

 

Τα κολλάμε ενα-ενα στην θέση τους

 

 

Παίρνουμε  κοντραπλακέ  1 χιλιοστο πάχος και το στερεώνουμε με  μανταλάκια

όπως στη φωτογραφία.

ΠΡΟΣΟΧΗ. Το μήκος του κοντραπλακέ πρέπει να είναι κατά 3 εκατοστα μεγαλύτερο του κομματιού της μπαλσας

ώστε εσωτερικά να <<πιάνει>> επάνω στο παλιό κοντραπλακέ  (μέχρι το κίτρινο μανταλάκι της φωτογραφίας  )

 

 

 

Σημαδεύουμε και κόβουμε…..

 

 

…….δυο κομμάτια.

 

 

Αλείφουμε με εποξη

 

 

 

Και τα κολλάμε

 

 

Από 5 χιλιοστά κοντραπλακέ κόβουμε το κατάλληλο

κομμάτι για την βάση της μηχανής

 

 

Το βάζουμε στην θέση του πρόχειρα με έναν σφικτήρα

Χωρίς να το κολλήσουμε

 

 

 

 Βάζουμε ένα αλφάδι στο πίσω οριζόντιο σταθερό και

ένα υπομόχλιο  κάτω από την ουρά  όπου κινώντας το μπρος-πίσω

ρυθμίζουμε ώστε το αλφάδι να δείξει (0)

 

 

Στερεώνουμε όπως στη φωτογραφία

ενα ακόμη αλφάδι

 

Κινώντας κατάλληλα το κοντραπλακέ  ρυθμίζουμε ώστε και αυτό

το αλφάδι να δείξει (0)

 

 

Τώρα που και τα δυο αλφάδια δείχνουν (0)

σημαδεύουμε την θέση του κοντραπλακέ

 

 

Τα βγάζουμε όλα. Βάζουμε εποξη και το κολλάμε

Το συγκρατουμε  με δυο σφυχτιρες στη θέση

που είχαμε σημαδέψει

 

 

Ο επόμενος νομεας πρέπει να μπει κάτω από

το χείλος προσβολής.

Μετράμε το φάρδος του……

 

 

…..και το υψος του

 

 

Σημαδεύουμε σε κοντραπλακέ  3- 5 χιλιοστά πάχος.

 

 

κόβουμε…….

 

 

 

 

Αφαιρούμε το εσωτερικό

 

 

 

 

Και το κολλάμε με εποξη και με δυο σφυχτιρες

στην θέση του

Συνεχίζεται

 

 Παράσχος &  Βασίλης  Δεμίρης.