Πολύ εύκολη κατασκευή υδραυλικών φρένων για όλα τα μοντέλα.
Αν πετάμε σε χωμάτινες πίστες δεν χρειαζόμαστε φρένα.
Αν όμως πετάμε σε ασφαλτινο διάδρομο χρειάζεται και πολλές
φορέςεπιβάλλεται να έχουμε φρένα..
Γιαυτο ύστερα από πειράματα και δόκιμες καταλήξαμε στον
ακόλουθο εύκολο τρόπο εγκατάστασης υδραυλικών φρένων για
όλα τα μοντέλα
Το κόστος ειναι λιγα ευρω + ενα σερβο!
Αγοράζουμε ένα κουτί υγρών φρενών της BOSCH. ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ
Δοκιμάσαμε άλλες μάρκες, οινόπνευμα, νερό, λάδι, κτλ, όλα μετά
από λίγες ημέρες χαλάνε τα λαστιχένια έμβολα από τις σύριγγες
τα φουσκώνουν , σφίγγουν ή μαδάνε.
Με δυο βιδακια στερεώνουμε ένα horn στο έμβολο της μικρής
σύριγγας (2,5ml)
Και το προσαρμόζουμε στο σέρβο.
Και τις προσαρμοζουμε στης ροδες
Με το Έμβολο όλο μέσα θα πρέπει να απέχει από την ρόδα 2-3
χιλιοστά
Ώστε όταν το έμβολο κινηθεί προς τα έξω να αγγίξει και να
φρενάρει την ρόδα.
Παραστατικά το κύκλωμα φαίνεται στην φωτογραφία
Όταν το σέρβο κινηθεί και σπρώξει προς τα μέσα το έμβολο της
μικρής σύριγγας
τότε τα έμβολα των άλλων δυο συριγγών θα κινηθούν προς τα έξω
και θα φρενάρουν τις ρόδες.
Πρέπει να γεμίσουμε προσεκτικά όλο το κύκλωμα με το υγρό φρένων.
Να προσέξουμε να μην έχει μέσα καθόλου φυσαλίδες αέρα.
Να ρυθμίσουμε την κινήση του σέρβο να είναι μόνο όση
χρειάζεται για να φρενάρουν οι ρόδες.
Καλό είναι μέσα στης μεγάλες σύριγγες να βάλουμε μια
ροδέλα ώστε να μην κολάει το έμβολο στον πάτο της
σύριγγας γιατί μετά τινάζεται και το φρενάρισμα είναι απότομο.
Παράσχος & Βασίλης Δεμίρης
Comments are closed.