Πολύ εύκολη κατασκευή υδραυλικών φρένων για όλα τα μοντέλα.

Αν πετάμε σε χωμάτινες πίστες δεν χρειαζόμαστε φρένα.

Αν όμως πετάμε σε ασφαλτινο διάδρομο χρειάζεται και πολλές

 φορέςεπιβάλλεται να έχουμε φρένα..

Γιαυτο ύστερα από πειράματα και δόκιμες καταλήξαμε  στον

ακόλουθο εύκολο τρόπο  εγκατάστασης υδραυλικών φρένων για

 όλα τα μοντέλα

Το κόστος  ειναι  λιγα  ευρω + ενα σερβο!

 ii13

Από ένα φαρμακείο αγοράζουμε δυο σύριγγες των 5ml
Και μια των 2.5ml
 Προσοχή  πρέπει να γυρέψουμε  την συγκεκριμένη μάρκα
  INKOGAM
Γιατί δεν αλλοιώνεται  από τα υγρά φρένων
 
 
 
 
iiiu2
iiiu3
Αγοράζουμε σωληνάκι POLIETILENE 6Χ4  είναι η κατάλληλη
διάμετρος  ώστε να ταιριάζει σφιχτά η σύριγγα
 ΠΡΟΣΟΧΗ σωληνάκι  καύσιμου ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ γιατί είναι ελαστικό.
Επίσης παίρνουμε  ένα ΤΑΦ  και δυο γωνίτσες  ίδιας διαμέτρου.
 
 


iiiu4

Αγοράζουμε ένα κουτί υγρών φρενών της BOSCH. ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ

Δοκιμάσαμε άλλες  μάρκες, οινόπνευμα, νερό, λάδι, κτλ, όλα μετά

 από λίγες ημέρες  χαλάνε τα λαστιχένια έμβολα  από τις σύριγγες

  τα φουσκώνουν , σφίγγουν  ή  μαδάνε.

 

 

iiiu5

Με δυο βιδακια στερεώνουμε ένα horn στο έμβολο της μικρής

 σύριγγας  (2,5ml)

 

 

iiiu6

           Και το προσαρμόζουμε στο σέρβο.

 

 

iiiu7
                    και μεσα στην ατρακτο 
 
 


iiiu8

fre9

Κόβουμε στην μέση περίπου τις 2 μεγάλες (5ml) σύριγγες.

 


fre10

fre11

Και τις προσαρμοζουμε  στης ροδες

 Με το Έμβολο  όλο μέσα  θα πρέπει να απέχει από την ρόδα  2-3 

 χιλιοστά

Ώστε όταν το έμβολο κινηθεί  προς τα έξω να αγγίξει και να

 φρενάρει την ρόδα.

 

 

fre12

Παραστατικά το κύκλωμα φαίνεται στην φωτογραφία

Όταν   το σέρβο  κινηθεί και σπρώξει προς τα μέσα το έμβολο της

 μικρής σύριγγας

τότε  τα  έμβολα των άλλων δυο συριγγών  θα κινηθούν προς τα έξω

 και θα φρενάρουν τις ρόδες.

Φυσικά με αντίθετη κίνηση του servo οι ρόδες ελευθερώνονται και πάλη
 

Πρέπει να γεμίσουμε προσεκτικά όλο το κύκλωμα με το υγρό φρένων.

Να προσέξουμε να μην έχει μέσα καθόλου φυσαλίδες  αέρα.

Να ρυθμίσουμε την κινήση του σέρβο να είναι μόνο όση

 χρειάζεται για να φρενάρουν οι ρόδες.

Καλό  είναι μέσα στης μεγάλες σύριγγες να βάλουμε μια

 ροδέλα ώστε  να μην κολάει το έμβολο στον πάτο της

 σύριγγας  γιατί μετά τινάζεται  και το φρενάρισμα είναι απότομο.

 

                                                   Παράσχος & Βασίλης Δεμίρης

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Comments are closed.