Κάποιος φίλος αερομοντελιστης από  νησί είχε μια άτυχη  στιγμή

Ύστερα  από επικοινωνία μαζί μας   αναλαβαμε  την αποκατάσταση

 των ζημιών,  αφιλοκερδός φυσικά  έτσι για το χόμπι μας

Παρουσιάζουμε την σειρά των ενεργειών της επισκευής

για τους φίλους αερομοντελιστες που θα ήθελαν να κάνουν

μια παρόμοια προσπάθεια

 

 

Και έτσι λάβαμε αυτό το δέμα με το ατυχές γεγονός μέσα

 

 

Ανοίγοντας το δέμα  βλέπουμε οτι……

 

 

Είχε τα  πηδάλια κλίσεως βγαλμένα …….

 

 

Και μια μικρή ζημιά στο φτερo

 

 

Ακόμη είχε  ξεκολλήμενο το  κάθετο σταθερό

μαζί με το πηδάλιο διευθύνσεως

 

 

και μια μεγαλύτερη ζημιά…..

 

 

….στο μπροστινό μέρος …..

 

 

…..της ατράκτου…..

 

 

Καθώς επίσης  ζημιά και στο κάτω μέρος

 

 

Αρχίζοντας την  επίσκευη……..

 

 

…….κολλάμε με κυανοακριλικη όλα τα ραγίσματα

 

 

κατόπιν μαρκαρουμε…..

 

 

…και κάνουμε ένα ίσιο κόψιμο ….

 

 

Ωστε να φυγουν ολες οι ανωμαλιες

 

 

Κάνουμε ακριβώς το ίδιο και στα πλαϊνά μέρη

 

 

μαρκαρουμε…..

 

 

…και κάνουμε ένα ίσιο κόψιμο

 

 

….ώστε να φύγουν και εδω ολες οι ανωμαλίες

 

 

Κάνουμε  το ίδιο ……

 

 

Και καθαρίζουμε και της δυο πλευρές

 

 

Επειδή δεν έχουμε το μήκος του κομματιού που μας  λείπει

Ούτε στο Prospectus  βρήκαμε την διάσταση που χρειαζόμαστε 

και επειδή στη  φωτογραφία στο κουτί έχει άλλο

μοντέλο χαμιλοπτερυγο……

Καταφεύγουμε τελικά στον κανόνα που λέει ότι¨

Στα υψηλοπτεριγα εκπαιδευτικά το μήκος από το χείλος προσβολής

μέχρι την προπέλα ειναι 1-1.2 του μήκους της χορδής

 

 

Ενώνουμε δυο κόλες Α4 μαζί.

 

 

Και της κολλάμε πρόχειρα στη μια καθαρισμένη

πλευρά  του μοντέλου

 

 

΄        Με μια γραμμή σημαδεύουμε το σημείο που θα πάει

        το χείλος προσβολής όταν  τοποθετεί η πτέρυγα

 

 

Μετράμε  την χορδή της πτέρυγας  =27 εκατοστά

 

 

Και σημαδεύουμε πάνω στο χαρτί.

Έτσι έχουμε το μήκος του κομματιού που μας λείπει

 

 

Κοιτάζοντας το Prospectus 

 

 

σχεδιάζουμε το σχήμα του κομματιού που μας λείπει 

 

 

Με μέτρο την μηχανή σημαδεύουμε το σημείο που θα τοποθετήσουμε

το σκληρό κοντραπλακέ οπού θα στηριχτεί η βάση της μηχανής

 

 

Κόβουμε και έχουμε……

 

……          το  πατρον του κομματιού που μας λείπει

 

 

Μετράμε το πάχος της μπαλσας μαζί με το                   

εσωτερικό κοντραπλακέ =4χιλιοστα

 

 

          Παράσχος &Βασίλης  Δεμίρης